Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
10.10.2020
Kolekcia UNIQUE Smile
Veselá a farebná kolekcia UNIQUE Smile, ktorá žiari farbami - tak ako detský svet.  Vyberte si u nás zo štýlových kúskov pre chlapcov aj dievčatá vo ... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

Veľkoobchodné podmienky

Vážení veľkoodberatelia, veľmi si vážime Váš záujem o spoluprácu so slovenskou značkou Unique. Pre správne vybavenie Vašich objednávok alebo dopytu venujte, prosím, pozornosť nasledujúcim informáciám.

  1. Registrácia je možná iba pre tých, ktorí dokázateľne nakupujú tovar určený pre ďaľší predaj a sú vlastníkom funkčnej predajne alebo online obchodu.
  2. Dôstojné reprezentovanie značky UNIQUE.
  3. Minimálna hodnota prvej VO objednávky je 150 €, ďalšia objednávka je bez limitu  - počas korona krízy je zrušený limit prvej objednávky 150€,.
  4. Tovar musí byť uhradený najneskôr v deň expedície alebo platbou na dobierku.
  5. Dodržiavanie cenotvorby: predajca musí dodržiavať cenovú politiku Unique. Ceny uvedené na stránke www.limaso.sk sú „odporúčané ceny”. Predajca nesmie mať výslednú predajnú cenu (zľava je vrátane vernostných a akýchkoľvek systémových zliav) nižšiu ako je odporúčaná cena. Cenová politika sa nevzťahuje na výpredajové modely.
  6. Predajca smie predávať tovar za cenu vyššiu ako je cena odporúčaná a to bez obmedzenia.
  7. Pri porušení cenotvorby bude partner sankciovaný odobratím zľavy a spätných bonusov.
  8. Reklamácia musí byť podaná najneskôr do 2 rokov od zakúpenia tovaru a to výhradne prostredníctvom reklamačného formuláru.
  9. Reklamácia prijatej zásielky je možná najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia.
  10. Cenník je aktualizovaný mesačne (vždy k prvému dňu v mesiaci).
  11. Tovar zakúpený za VO ceny je určený výlučne na predaj koncovému spotrebiteľovi a nesmie byť ponúkaný alebo predávaný iným obchodníkom. V prípade, že sa tak stane, je to považované za hrubé porušenie obchodných podmienok a partnerovi bude odobratý štatút veľkoobchodného partnera, tj. spolupráca bude ukončená.
  12. Pri preberaní poškodeného balíku od kuriéra je nutné vypísať tlačivo o škodovej udalosti, ktoré je kuriér povinný mať pri sebe - bez vypísania tlačiva nie je možné uplatniť reklamáciu na poškodený tovar spôsobený prepravou alebo chýbajúce kusy v balíku.
  13. Reklamovať prípadný vzniknutý rozdiel medzi vyfakturovaným tovarom a tovarom doručeným je možné maximálne do 3 pracovných dní. Po tejto lehote bude akýkoľvek rozdieľ neuznaný.
  14. Nie je možné realizovať ďalšiu objednávku, kým faktúra alebo dobierka za predošlý tovar nie je uhradená. Táto informácia sa vzťahuje na firmu s rovnakým IČO.
  15. Čiastkové úhrady faktúr sa nepovažujú za splnenie povinnosti uhradiť plnú sumu za tovar.
  16. Cena dopravy pre veľkoobchodných odberateľov sa stanovuje až po zabalení a odvážení celej objednávky ( veľkoobchodné objednávky odosielame výhradne kuriérom).
  17. Obsah stránky www.limaso.sk podlieha autorskému právu. Aj v prípade, že je s Vami nadviazaná veľkoobchodná spolupráca, musíte toto právo rešpektovať a dodržiavať. Kopírovanie a šírenie loga, textov a obrázkov je dovolené, len ak je uvedený ich zdroj, resp. autor a s predošlým písomným súhlasom majiteľa stránky www.limaso.sk. Zároveň Vás chceme požiadať o konzultáciu a naše odsúhlasenie v prípade vlastnej tvorby marketingových materiálov, tlačovín a zverejňovanie fotografií s UNIQUE produktami. Objednaním tovaru súhlasíte s týmito podmienkami. 

V Piešťanoch, dňa 01.01.2020

Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

    

Značku UNIQUE kids nájdete

ALEXIS detský obchodík

Rudohorská 33

974 11 Banská Bystrica

Kontakty
UNIQUE kids
Barbora a Ivana
(Po-Pia, 8-16 hod.)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk