Novinky
10.10.2020
Kolekcia UNIQUE Smile
Veselá a farebná kolekcia UNIQUE Smile, ktorá žiari farbami - tak ako detský svet.
Vyberte si u nás zo štýlových kúskov pre chlapcov aj dievčatá vo ...
čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Veľkoobchodné podmienky
Vážení veľkoodberatelia, veľmi si vážime Váš záujem o spoluprácu so slovenskou značkou Unique. Pre správne vybavenie Vašich objednávok alebo dopytu venujte, prosím, pozornosť nasledujúcim informáciám.
- Registrácia je možná iba pre tých, ktorí dokázateľne nakupujú tovar určený pre ďaľší predaj a sú vlastníkom funkčnej predajne alebo online obchodu.
- Dôstojné reprezentovanie značky UNIQUE.
- Minimálna hodnota prvej VO objednávky je 150 €, ďalšia objednávka je bez limitu - počas korona krízy je zrušený limit prvej objednávky 150€,.
- Tovar musí byť uhradený najneskôr v deň expedície alebo platbou na dobierku.
- Dodržiavanie cenotvorby: predajca musí dodržiavať cenovú politiku Unique. Ceny uvedené na stránke www.limaso.sk sú „odporúčané ceny”. Predajca nesmie mať výslednú predajnú cenu (zľava je vrátane vernostných a akýchkoľvek systémových zliav) nižšiu ako je odporúčaná cena. Cenová politika sa nevzťahuje na výpredajové modely.
- Predajca smie predávať tovar za cenu vyššiu ako je cena odporúčaná a to bez obmedzenia.
- Pri porušení cenotvorby bude partner sankciovaný odobratím zľavy a spätných bonusov.
- Reklamácia musí byť podaná najneskôr do 2 rokov od zakúpenia tovaru a to výhradne prostredníctvom reklamačného formuláru.
- Reklamácia prijatej zásielky je možná najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia.
- Cenník je aktualizovaný mesačne (vždy k prvému dňu v mesiaci).
- Tovar zakúpený za VO ceny je určený výlučne na predaj koncovému spotrebiteľovi a nesmie byť ponúkaný alebo predávaný iným obchodníkom. V prípade, že sa tak stane, je to považované za hrubé porušenie obchodných podmienok a partnerovi bude odobratý štatút veľkoobchodného partnera, tj. spolupráca bude ukončená.
- Pri preberaní poškodeného balíku od kuriéra je nutné vypísať tlačivo o škodovej udalosti, ktoré je kuriér povinný mať pri sebe - bez vypísania tlačiva nie je možné uplatniť reklamáciu na poškodený tovar spôsobený prepravou alebo chýbajúce kusy v balíku.
- Reklamovať prípadný vzniknutý rozdiel medzi vyfakturovaným tovarom a tovarom doručeným je možné maximálne do 3 pracovných dní. Po tejto lehote bude akýkoľvek rozdieľ neuznaný.
- Nie je možné realizovať ďalšiu objednávku, kým faktúra alebo dobierka za predošlý tovar nie je uhradená. Táto informácia sa vzťahuje na firmu s rovnakým IČO.
- Čiastkové úhrady faktúr sa nepovažujú za splnenie povinnosti uhradiť plnú sumu za tovar.
- Cena dopravy pre veľkoobchodných odberateľov sa stanovuje až po zabalení a odvážení celej objednávky ( veľkoobchodné objednávky odosielame výhradne kuriérom).
- Obsah stránky www.limaso.sk podlieha autorskému právu. Aj v prípade, že je s Vami nadviazaná veľkoobchodná spolupráca, musíte toto právo rešpektovať a dodržiavať. Kopírovanie a šírenie loga, textov a obrázkov je dovolené, len ak je uvedený ich zdroj, resp. autor a s predošlým písomným súhlasom majiteľa stránky www.limaso.sk. Zároveň Vás chceme požiadať o konzultáciu a naše odsúhlasenie v prípade vlastnej tvorby marketingových materiálov, tlačovín a zverejňovanie fotografií s UNIQUE produktami. Objednaním tovaru súhlasíte s týmito podmienkami.
V Piešťanoch, dňa 01.01.2020