Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 100 € bez DPH a máte dopravu ZADARMO
Novinky
09.02.2022
Byť UNIQUE je super !
Milí naši zákazníci, veľmi sa tešíme, že sa vám naše vecičky páčia a že nás zahŕňate množstvom objednávok. Pre našich stálych zákazníkov, ktorí u nás... čítať celé
08.05.2021
Štýlové deti v oblečení UNIQUE kids
Vytvorili sme galériu našich spokojných - štýlových zákazníkov, ktorý nosia značku UNIQUE kids.  Všetky UNIQUE Kids kúsky si sami navrhujeme, vymýšľa... čítať celé
10.10.2020
Kolekcia UNIQUE Smile
Veselá a farebná kolekcia UNIQUE Smile, ktorá žiari farbami - tak ako detský svet.  Vyberte si u nás zo štýlových kúskov pre chlapcov aj dievčatá vo ... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Blog
19.03.2022
Ako vznikla nová kolekcia ?
Tvorba novej chlapčenskej kolekcie je niekedy náročnejšia ako sa môže na prvý pohľad zdať. čítať celé
09.02.2022
Naši spokojní zákazníci
Naši spokojní zákazníci = naše recenzie. V UNIQUE kids nájdete slovenskú detskú módu už od narodenia až po veľkosť 146/152. čítať celé
09.02.2022
Byť UNIQUE je super !
Pre našich stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú pravidelne sme si pripravili NOVINKU - VERNOSTNÝ PROGRAM. čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

Práca s cookies

Prevádzkovateľ webovej stránky www.uniquekids.sk, spoločnosť Barbora Benková - LIMASO, so sídlom v Piešťanoch, IČO: 51574217, zapísaná v živnostenskom registri číslo: OU-PN-OZP-2019/010696-2, č. živnostenského registra 230-21186.

 (ďalej len „predávajúci" alebo „správca ") pracuje na tejto webovej stránke so súbormi cookies.

Čo sú to cookies?

Cookies sú krátke textové súbory, ktoré webová stránka ukladá v návštevníkovom počítači, a ktoré poskytuje internetový prehliadač zakaždým, keď sa používateľ na stránku vráti. Umožňujú tak napríklad prispôsobiť stránky pre ideálny zákaznícky zážitok, zobraziť určitý obsah šitý práve Vám na mieru, analyzovať návštevnosť webových stránok a pod.

Zber cookies sa považuje za spracovanie osobných údajov.

Aké typy cookies používame?

Technické cookies

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webovej stránky a všetkých funkcií, ktoré ponúka a nemôžu byť vypnuté bez zablokovania funkcií stránky. Sú zodpovedné okrem iného za uchovávanie produktov v košíku, prihlásenie k zákazníckemu účtu, fungovanie filtrov, nákupný proces alebo ukladanie nastavenia súkromia. Z tohto dôvodu technické cookies nemôžu byť individuálne deaktivované alebo aktivované a sú aktívne vždy.

Analytické cookies

Analytické cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a našich reklamných kampaní. Ich pomocou určujeme počet návštev a zdroje návštev našich webových stránok. Dáta získané pomocou týchto cookies spracovávame anonymne a súhrnne, bez použitia identifikátorov, ktoré ukazujú na konkrétnych používateľov nášho webu. Vďaka týmto cookies môžeme optimalizovať výkon a funkčnosť našich stránok.

Preferenčné cookies

Preferenčné cookies umožňujú, aby si webová stránka zapamätala informácie, ktoré menia, ako sa webová stránka správa alebo ako vyzerá. Je to napríklad Vami preferovaný jazyk, mena, obľúbené alebo naposledy prezerané produkty a pod. Vďaka týmto cookies Vám môžeme odporučiť na webe produkty a ponuky, ktoré budú pre Vás čo najzaujímavejšie.

Marketingové cookies

Marketingové cookies používame my alebo naši partneri, aby sme Vám dokázali zobraziť čo najrelevantnejší obsah alebo reklamy tak na našich stránkach, ako aj na stránkach tretích subjektov. To je možné vďaka vytváraniu tzv. pseudonymizovaného profilu podľa vašich záujmov. Ale nebojte sa, týmto profilovaním spravidla nie je možná bezprostredná identifikácia Vašej osoby, pretože sú používané iba pseudonymizované údaje. Pokiaľ nevyjadríte súhlas s týmito cookies, neuvidíte v reklamných oznámeniach obsah šitý na mieru Vašim záujmom.

Ako povoliť / zakázať využitie cookies?

Povoliť jednotlivé skupiny cookies je možné prostredníctvom cookies lišty na našom webe, ktorá sa vám objaví pri prvom príchode a ďalších vhodných situáciách.

Štandardné webové prehliadače (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome a pod.) podporujú správu cookies. V rámci nastavenia prehliadačov môžete jednotlivé cookie ručne mazať, blokovať či úplne zakázať ich použitie, je možné ich tiež blokovať alebo povoliť len pre jednotlivé internetové stránky. Pre detailnejšie informácie, prosím, použite nápovedu vášho prehliadača.

Ak bude mať váš prehliadač použitie cookies zakázané, nemôžeme ale zaručiť dokonalý, či dokonca funkčný chod webových stránok.

Ďalší spracovatelia cookies

Zhromaždené cookies súbory môžu byť spracované ďalšími spracovateľmi:

  • Poskytovateľom služby Google Analytics, prevádzkovanej spoločnosťou Google Inc., sídlom 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
  • Poskytovateľom služby Google Ads, prevádzkovanej spoločnosťou Google Inc., sídlom 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
  • Poskytovateľom služby Facebook Ads, prevádzkovanej spoločnosťou Facebook Inc., sídlom 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, USA
  • Poskytovateľom služby Sklik, prevádzkovanej spoločnosťou Seznam.cz, a.s., sídlom Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5 – Smíchov
  • Poskytovateľom služby Hotjar, prevádzkovanej spoločnosťou Hotjar Ltd, Level 2, St Julians Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julians STJ 1000, Malta, Europe

Zmienka na záver

Práca s osobnými údajmi prebieha v rámci Európskej únie. Ak dochádza k spracovaniu mimo EÚ, potom na základe príslušných právnych predpisov (výnimky schválené Európskou úniou, prípadne po splnení ďalších požiadaviek na bezpečnosť práce s dátami).

OBCHODNÉ PODMIENKY

Všeobecné obchodné podmienky a reklamačný poriadok internetového obchodu www.uniquekids.sk

Údaje prevádzkovateľa internetového obchoduwww.uniquekids.sk:

Barbora Benková - LIMASO

N. Teslu 4433/4

921 01 Piešťany

0907878200

eshopuniquekids@gmail.com

Adresa pre doručenie korešpondencie:

Barbora Benková - LIMASO 

Sládkovičova 43

921 01 Piešťany

IČO: 51574217

DIČ: 1122999218

IČ DPH: SK1122999218

Zapísaná v živnostenskom registri číslo: OU-PN-OZP-2019/010696-2

č. živnostenského registra 230-21186.

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia

Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj

Pekárska 23, 917 01  Trnava 1 

tel. č. 033/321 25 27, 033/321 25 21, fax č. 033/321 25 23   

Prevádzkovateľ je zároveň predávajúci.

Úvodné ustanovenia.

1.1. Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej v len ako „VOP“) sa upravujú a riadia vzťahy medzi prevádzkovateľom Barbora Benková – LIMASO, N. Teslu 4433/4, 921 01 Piešťany, IČO: 51574217, DIČ: 1122999218, IČ DPH: SK1122999218, zapísaná v živnostenskom registri číslo: OU-PN-OZP 2019/010696-2 č. živnostenského registra 230-21186.

(ďalej len „predávajúci“) a každou osobou, ktorá je kupujúcim tovaru ponúkaného predávajúcim na internetovej stránke predávajúceho www.uniquekids.sk podľa týchto VOP (ďalej len „kupujúci“), ktoré vznikajú pri kúpe uvedeného tovaru.

1.2. Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa radia VOP, Reklamačným poriadkom pre internetový obchod www.uniquekids.sk (ďalej len „Reklamačný poriadok“) a ustanoveniami príslušných právnych predpisov najmä zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „Občiansky zákonník“), zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení (ďalej len „Obchodný zákonník“), zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov v platnom znení (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „ Zákon o ochrane spotrebiteľa pri zmluvách uzatváraných na diaľku“), zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v platnom znení (ďalej len „ Zákon o elektronickom obchode. Na kupujúceho, ktorým je osoba, ktorá nie je spotrebiteľom v zmysle § 2 písm. a) Zákona o ochrane spotrebiteľa, sa nevzťahujú ustanovenia bodu 9 „Záručná doba“, bodov 4.6, 4.7, 4.8. – „Vrátenie Tovaru – odstúpenie od Kúpnej zmluvy“, bodu 8 – „Reklamačný poriadok” a bodu 10 – „Reklamácia” týchto Všeobecných obchodných podmienok . Zodpovednosť za vady Tovaru sa v tomto prípade riadi ustanoveniami § 422 a nasl. Obchodného zákonníka.

1.3. Tieto obchodné podmienky internetového obchodu www.uniquekids.sk platia pre nákup na internetovej stránkewww.uniquekids.sk

 

Výklad pojmov

2.1. Kúpnou zmluvou je zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa tovaru ponúkaného predávajúcim na internetovej stránke www.uniquekids.sk uzavretá podľa Všeobecných obchodných podmienok.

2.4. Tovarom sú produkty, ktoré môžu byť predmetom kúpnej zmluvy v súlade s VOP a nachádzajú sa v ponuke pre nákup prostredníctvom internetovej stránky elektronického obchodu predávajúceho www.uniquekids.sk.

2.5. Kúpna cena je cena tovaru dohodnutá v kúpnej zmluve podľa platného cenníka uvedeného na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho v okamihu doručenia objednávky predávajúcemu. Ceny sú uvedené vrátane DPH. Ku kúpnej cene sa pripočítavajú poplatky za dopravu alebo poštovné v zmysle týchto VOP.

2.6. Reklamáciou je uplatnenie nároku zo zodpovednosti za vady tovaru.

 

Kúpna zmluva. Uzatvorenie kúpnej zmluvy

3.1. Vyplnenie a odoslanie objednávky prostredníctvom elektronického formulára na internetovej stránke internetového obchodu je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Kupujúci je povinný uviesť všetky údaje v objednávke vyžadované (ďalej len ako „povinné údaje“) – meno a priezvisko, dodacia a fakturačná adresa kupujúceho so všetkými v objednávke požadovanými údajmi, e-mailový kontakt, presná identifikácia objednávaného tovaru (v súlade s označením tovaru uvedeným na internetovej stránke – online katalógu), množstvo objednávaného tovaru, požadované miesto dodania, príp. ďalšie údaje v zmysle objednávky.  V prípade, ak v objednávke neboli vyplnené povinné údaje, nepovažuje sa za záväzný návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Predávajúci nie je povinný takúto neúplnú objednávku kupujúceho akceptovať.

3.2. Ak objednávka spotrebiteľa spĺňa náležitosti uvedené v bode 3.1, je predávajúci povinný bezdokladne po jej doručení objednávku elektronicky potvrdiť na e-mailovú adresu kupujúceho uvedenú v objednávke, a to zaslaním e-mailu s akceptáciou príslušnej objednávky kupujúceho (ďalej len „akceptácia objednávky“). Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim sa považuje za uzavretú doručením Akceptácie Objednávky predávajúcim kupujúcemu. Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené kúpnou zmluvou a týmito obchodnými podmienkami. Akceptácia objednávky predávajúcim obsahuje údaje o predávajúcom, kupujúcom, označenie objednaného tovaru, množstvo tovaru, údaje o kúpnej cene tovaru, údaje o nákladoch dodania tovaru, údaj o dodacej lehote, o mieste dodania tovaru, prípadne ďalšie potrebné údaje. Automaticky generované oznámenie o prijatí objednávky po jej obdržaní na e-mailovú adresu kupujúceho nenahrádza svojim obsahom ani povahou akceptáciu objednávky a plní len informačné účely pre potreby kupujúceho o tom, že jeho objednávka bola doručená do elektronického systému internetového obchodu predávajúceho.

3.3. Doručenou objednávkou je kupujúci viazaný a k jej účinnému odvolaniu zo strany kupujúceho dôjde len v prípade, ak toto odvolanie dôjde (bude doručené) predávajúcemu skôr, ako predávajúci uskutoční akceptáciu objednávky kupujúceho, t.j. skôr ako predávajúci odošle kupujúcemu e-mail s akceptáciou objednávky.

Práva a povinnosti zmluvných strán

4.1. Predávajúci je povinný dodať kupujúcemu objednaný tovar v množstve a akosti v dodacej lehote, na určené miesto dodania v súlade s uzavretou kúpnou zmluvou a obchodnými podmienkami, tovar zabaliť alebo vybaviť na prepravu vhodným spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu, odovzdať kupujúcemu najneskôr spolu s tovarom všetky doklady potrebné na jeho prevzatie a užívanie, prípadne odovzdať kupujúcemu ďalšie doklady určené právnymi predpismi.

4.2. Farebná škála tovaru vyobrazeného na internetovej stránke elektronického obchodu sa môže meniť alebo odlišovať od dodávaného tovaru s ohľadom na technologický postup výrobcu/dodávateľa pri výrobe. Kupujúcemu môže byť dodaný len tovar vo farbe a/alebo farebnom odtieni, dizajne a materiálovom prevedení, v akom daný výrobok výrobca, dodávateľ alebo distribútor aktuálne vyrába a expeduje.

4.3. Predávajúci si vyhradzuje právo upraviť cenu tovaru uvedenú v katalógu tovarov na internetovej stránke predávajúceho pri objednávkach všetkých tovarov, pokiaľ zistí, že daná cena bola uvedená chybne. O tejto skutočnosti je predávajúci povinný informovať kupujúceho. Predávajúci si vyhradzuje právo neuskutočniť akceptáciu objednávky, t.j. stornovať resp. zrušiť objednávku pred uzavretím kúpnej zmluvy v prípade chybne uvedenej ceny, popisu alebo obrázku tovaru v katalógu tovarov uvedenom na internetovej stránke predávajúceho, ako aj v prípade, ak predávajúci z dôvodu vypredania alebo nedostupnosti tovaru alebo z dôvodu, že sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru zo strany výrobcu, dovozcu alebo dodávateľa tovaru alebo z dôvodov vyššej moci alebo v prípade, ak ani pri vynaložení všetkého možného úsilia, ktoré možno od predávajúceho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v cene tovaru uvedenej na internetovej stránke predávajúceho alebo dodať tovar zodpovedajúci popisu tovaru uvedeného v katalógu tovarov uvedenom na internetovej stránke predávajúceho alebo dodať tovar v lehote určenej podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok; pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak napr. na inom plnení. O stornovaní, resp. zrušení objednávky bude kupujúci bez zbytočného odkladu informovaný prostredníctvom elektronickej pošty. Pokiaľ zároveň s objednávkou tovaru došlo už k zaplateniu kúpnej ceny alebo zálohy, predávajúci je povinný príslušnú sumu vrátiť rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, a to do  14 dní od zrušenia objednávky.Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. Kupujúci je povinný poskytnúť predávajúcemu súčinnosť pri voľbe iného spôsobu platby, najmä o informácii o účte, na ktorý má byť kúpna cena pri jej vrátení poukázaná. Predávajúci je oprávnený dohodnúť sa s kupujúcim na náhradnom plnení.

4.4. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od uzavretej kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob tovaru alebo nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu tovaru alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od predávajúceho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v cene tovaru uvedenej na internetovej stránke predávajúceho alebo dodať tovar zodpovedajúci popisu tovaru uvedeného v katalógu tovarov uvedenom na internetovej stránke predávajúceho alebo dodať tovar v lehote určenej podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať kupujúceho a vrátiť kupujúcemu už kupujúcim prípadne zaplatenú kúpnu cenu za tovar v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy, a to rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. Rovnako tým nie je dotknuté právo predávajúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodov vyplývajúcich z platných právnych predpisov.

4.5. Kupujúci je povinný prevziať objednaný a dodaný tovar v súlade s uzavretou kúpnou zmluvou a obchodnými podmienkami, potvrdiť v dodacom liste svojím podpisom alebo podpisom ním poverenej osoby prevzatie tovaru, zaplatiť za tovar dohodnutú kúpnu cenu v lehote a za podmienok určených kúpnou zmluvou a obchodnými podmienkami vrátane nákladov na dodanie tovaru.Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa

  1. a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
  2. b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
  3. c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

4.6. Vrátenie/výmena tovaru 

Ak predávajúci včas a riadne poskytol kupujúcemu, ktorý je považovaný za spotrebiteľa, informácie o práve odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) zákona č. 102/2014 Z.z., kupujúci je oprávnený v zmysle § 7 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z.  aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru podľa bodu 4.5. Ak predávajúci poskytol kupujúcemu informácie podľa § 3 ods. 1 písm. h) až dodatočne, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa prvej vety, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď predávajúci dodatočne splnil informačnú povinnosť. Ak predávajúci neposkytol kupujúcemu informácie podľa § 3 ods. 1 písm. h) ani v dodatočnej lehote podľa predchádzajúcej vety, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 12 mesiacoch a 14 dňoch odo dňa začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa prvej vety.

4.7. Písomné odstúpenie od zmluvy doručuje kupujúci na adresu: Barbora Benková – LIMASO, Sládkovičová 43, 921 01 Piešťany, alebo na e-mailovú adresu eshopuniquekids@gmail.com. Kupujúci môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy podľa prílohy č. 1 týchto Všeobecných obchodných podmienok, ktorý mu odovzdal predávajúci. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak sa písomné odstúpenie od zmluvy odovzdá kupujúci najneskôr posledný deň lehoty na poštovú prepravu alebo ak bude najneskôr v posledný deň  lehoty odoslané na e-mailovú adresu:  eshopuniquekids@gmail.com

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY (vrátenie tovaru)

V odstúpení kupujúci uvedie  svoje identifikačné údaje, číslo účtu alebo adresu pre vrátenie kúpnej ceny, číslo objednávky, dátum uskutočnenia nákupu, označenie tovaru, množstvo tovaru. Kupujúci bezodkladne zašle zakúpený tovar na adresu: Barbora Benková – LIMASO, Sládkovičová 43, 921 01 Piešťany a to spolu so všetkým príslušenstvom a dokumentáciou, daňovým dokladom o zaplatení kúpnej ceny. Vrátený tovar nesmie byť poškodený, musí byť bez známok opotrebenia, s kompletným príslušenstvom a dokumentáciou inak je predávajúci oprávnený uplatniť si voči kupujúcemu nárok na náhradu škody. Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná. Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, znáša iba náklady na vrátenie tovaru. Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou.

 Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu – spotrebiteľovi platby rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

4.8. Ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú inak, kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

VRÁTENIE TOVARU

Naša adresa: 

Barbora Benková - LIMASO 

Sládkovičova 43

921 01 Piešťany 

FORMULÁR VRÁTENIE TOVARU

Podmienky vrátenia: 

  • Tovar je možné vrátitť do 14-tich dní od prevzatia objednávky.                                                                  
  • UPOZORNENIE ! - PROSÍM informujte nás o tom, že máme od vás očakávať balík (ak nás nekontaktujete - balík nepreberieme – lebo oňom nevieme, pošta nedáva žlté lístky), môžete tak urobiť telefonicky 0907878200 alebo emailom eshopuniquekids@gmail.com                                                                                                            
  • Tovar musí byť vrátený kompletný, v pôvodnom stave s visačkou, nesmie javiť známky opotrebenia a používania.                                                                    
  • S tovarom musí byť zaslaný vyplnený formulár pre vrátenie tovaru spolu s dokladom o kúpe       
  •  Tovar zaslaný na dobierku nebude prijatý!  
  • Peniaze za tovar Vám zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 14 pracovných dní.             
  •  Tovar musí byť zaslaný doporučene, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. 
  • Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí v plnej výške zákazník.  

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VÝMENA TOVARU 

Naša adresa: 

Barbora Benková - LIMASO 

Sládkovičova 43

921 01 Piešťany 

FORMULÁR VÝMENA TOVARU

Podmienky výmeny: 

  • Tovar je možné vymeniť do 14-tich dní od prevzatia objednávky.                                                     
  • UPOZORNENIE ! - PROSÍM informujte nás o tom, že máme od vás očakávať balík (ak nás nekontaktujete - balík nepreberieme – lebo oňom nevieme, pošta nedáva žlté lístky), môžete tak urobiť telefonicky 0907878200 alebo emailom eshopuniquekids@gmail.com                                                                                                          
  • Vždy nám jasne a zrozumiteľne označte tovar, ktorý chcete vymeniť (vyplnený formulár)                                                
  • Tovar musí byť v pôvodnom stave aj s visačkou, nesmie javiť známky opotrebenia a používania.              
  • S tovarom musí byť zaslaný vyplnený formulár pre výmenu tovaru spolu s dokladom o kúpe 

 Tovar zaslaný na dobierku nebude prijatý!  

 Tovar bude vymenený v čo najkratšom čase avšak výmena sa môže predĺžiť aj na 3 týždne, záleží od množstva objednávok, ktoré práve šijeme, od materiálu z ktorého je daný tovar ušitý, ale aj od úplnosti všetkých potrebných dokladov a úhrady poštovného.  

  •  Tovar musí byť zaslaný doporučene, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám.   
  • Prepravné náklady pri výmene tovaru hradí v plnej výške zákazník.  Zákazník znáša všetky prepravné náklady t.j. hradí poštovné pri objednávke k nám aj späť na jeho adresu. 

Vymenený tovar vám radi zašleme prostredníctvom Zásielkovne alebo Kuriéra.  

Zásielkovňa - 3,20€  

Kuriér - 4,20€ 

Poštovné prosíme uhraďte na naše číslo účtu - SK28 1100 0000 0029 4907 8196 ako VS zadajte číslo faktúry  a do poznámky nám napíšte VÝMENA. 

 

Kúpna cena a platobné podmienky

5.1. Kupujúci je povinný za tovar zaplatiť predávajúcemu riadne a včas kúpnu cenu  dohodnutú v kúpnej zmluve a náklady na doručenie tovaru podľa cenníka predávajúceho platného v čase odoslania objednávky.

5.2. Všetky ceny na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho www.uniquekids.sk sú uvedené vrátane DPH. Ceny nezahrňujú náklady  na dodanie tovaru. Cena je záväzná od momentu odoslania objednávky.

5.3. Kupujúci je oprávnený vybrať si z nasledovných možností platby za objednaný tovar:

  1. a) dobierka platí iba na Slovensku 
  2. b) prevodný príkaz (na podklade akceptácie objednávky).

Do Česker republiky zasielame iba po prevode na účet nakoľko dobierky zasielané do Českej republiky sa nám vracajú späť ako neprebraté. 

5.4. Kúpna cena platená bezhotovostnou platbou (internetbanking, prevodom na bankový účet) sa uhrádza vopred po potvrdení objednávky na podklade podkladu pre platbu zaslaného na e-mailovú adresu kupujúceho, najneskôr však do siedmich (7) dní od akceptácie objednávky predávajúcim. V prípade, že v stanovenej lehote nedôjde k pripísaniu peňažných prostriedkov na účet predávajúceho, predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy, o čom bezodkladne vyrozumie kupujúceho.

5.5. Tovar bude kupujúcemu odovzdaný až po úplnom zaplatení kúpnej ceny a dopravy.

5.6. Faktúra na kúpnu cenu vystavená predávajúcim slúži ako daňový doklad a je vždy priložený v balení tovaru.

 

Dodacie podmienky a lehoty:

6.1. Miestom dodania tovaru je miesto uvedené v kúpnej zmluve. V prípade, ak predávajúci dopraví tovar do miesta dodania tovaru, je kupujúci povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť prevzatie tovaru ním poverenou osobou a podpísať doklad o prevzatí tovaru.

6.2. Tovar dodá predávajúci kupujúcemu v lehote určenej v kúpnej zmluve. Predpokladaná lehota dodania tovaru (ďalej len ako „dodacia lehota“) je uvedená na internetovej stránke pri príslušnom tovare. Pri určovaní dodacej lehoty vychádza predajca z dodávateľsko-odberateľských vzťahov, aktuálnej dostupnosti u dodávateľov a povahy tovaru. Ak je uvedené, že tovar je „na sklade“, dodacia lehota neprekračuje predpokladanú lehotu dodania (nakoľko tovar, ktorý nie je "na sklade" sa na eshope nezobrazuje, každý produkt musí byť s príznakom SKLADOM).

Dodacia lehota sa môže predĺžiť, ak tovar nie je dostupný na sklade a jeho dodanie závisí od dodania výrobcom alebo distributérom. Pri tovare „na mieru“ sa termín dodania určuje individuálne. Predávajúci si vyhradzuje právo na predĺženie dodacej doby v prípade, že sa vyskytnú nepredvídateľné okolnosti. Oblečenie, ktoré je vytvorené podľa individuálnych rozmerov zákazníka nie je možné vrátiť ani reklamovať ak oblečenie ušité podľa daných rozmerov nesadne správne. 

Všetky objednávky, ktoré sú skladom sa realizujú zaradením do výroby. Odoslanie objednávky je od 7 do 14 pracovných dní (dodacia doba sa môže predĺžiť, závisí to od množstva objednávok, ktoré aktuálne šijeme).

Ak potrebujete objednávku skôr, napíšte nám a pokúsime sa urýchliť odoslanie.

Majte prosím na pamäti , že sme výrobcovia a preto každú objednávku musíme zaregistrovať , prijať a následne ju posúvame do výroby (ak nie je skladom).

6.3. V prípade vypredaného tovaru sú dodacie termíny len orientačné a dodanie je možné až po doplnení tovaru.

6.4. Ak predávajúci nemôže tovar dodať z dôvodu, že je objednaný tovar vypredaný, alebo ak nemôže zabezpečiť dodanie tovaru v maximálnej dodacej lehote, môžu sa predávajúci a kupujúci dohodnúť aj na náhradnom plnení v rovnakej cene podľa výberu kupujúceho

6.5. Ak nie je určené inak, dňom v rámci dodacej lehoty sa rozumie len pracovný deň. Dodacia lehota plynie až od úplného zaplatenia kúpnej ceny pripísaním na účet predávajúceho.

6.6. Predávajúci vykoná dodávku tovaru na základe záväznej objednávky prostredníctvom kuriérskej spoločnosti alebo prostredníctvom Zásielkovne. Kupujúci akceptuje poplatok za doručenie tovaru.

6.7. V prípade objednávky tovaru s rôznou dodacou lehotou bude tovar kupujúcemu dodaný naraz v jednej zásielke v rámci najdlhšej dodacej lehoty. Ak kupujúci požaduje, aby mu bol tovar doručený postupne, je povinný doplniť svoju objednávku o tento údaj, pričom dodacie náklady budú účtované jednotlivo pri dodaní každého tovaru.

6.8. Za dodanie tovaru sa považuje dodanie objednaného tovaru na miesto uvedené kupujúcim v objednávke.

6.9. O priebehu vybavovania objednávky bude kupujúci vyrozumený e-mailovými správami.

6.10. Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať, či originálny obal zásielky nie je porušený a či zásielka nevykazuje zjavné znaky poškodenia. Podpisom protokolu o doručení tovaru kupujúci potvrdzuje, že zásielku preberá neporušenú. Pokiaľ zásielka pri preberaní vykazuje zjavné znaky poškodenia, kupujúci prevzatie zásielky odoprie.

Neprevzaté zásielky

7.1. V prípade, ak kupujúci poruší povinnosť prevziať dodaný tovar, má predávajúci nárok na uplatnenie náhrady vzniknutej škody. Predávajúci zároveň po doručení neprevzatej zásielky upovedomí o tejto skutočnosti prostredníctvom elektronickej pošty kupujúceho so žiadosťou o informáciu o ďalšom postupe, ktorú je kupujúci povinný zaslať v  lehote 5 dní. Pokiaľ kupujúci požiada o opätovné doručenie objednaného tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého, ako aj opätovného doručenia tovaru.

V prípade, že objednávka nebude zo strany kupujúceho zrušená pred odoslaním a kupujúci si tovar neprevezme, dôjde k  porušeniu kúpnej zmluvy ku ktorej ste sa zaviazali dokončením objednávky. Neprevzatím nám vzniknú náklady na poštovné ku vám + poštovné za vrátenie zásielky.

Tieto náklady vám budú vyúčtované – výška záleží od zvoleného spôsobu dopravy a platby vo vašej objednávke. Nechceme od vás žiadne úroky, pokuty. Chceme len nahradenie reálne vynaložených nákladov. Náhradu škody si uplatňujeme na základe ustanovenia § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka

Nakoľko ste porušili kúpnu zmluvu, môžeme to riešiť niekoľkými spôsobmi: 

1) My vás na vzniknutú situáciu upozorníme e-mailom. A vy nám uhradíte kompenzáciu ako náhradu škody. Postup bude uvedený v  e-maile. 
2) Ponúkame vám aj druhú možnosť, t.j. produkt si opätovne objednáte a suma Vám bude navýšená o kompenzáciu za neprevzatý predošlý balík.
 
Uvedomte si, že nevyzdvihnutím zásielky ste nám okrem finančných nákladov na viac zvýšili náklady tým, že zásielku musíme rozbaliť, tovar skontrolovať, nepoužiteľné obalové materiály musíme zlikvidovať, zaistiť spätnú logistiku tovaru do skladu a veľa inej práce.

Že ste to nevedeli? Väčšina ľudí to nevie. Pre budúcnosť vás prosíme premýšľajte nad tým, aké dopady neprevzatie tovaru môže mať. Predstavte si, že to urobí 70-100 zákazníkov mesačne. Iste si viete zrátať, akú finančnú stratu by nám to za rok prinieslo.

REKLAMAČNÝ PORIADOK. Zodpovednosť za vady

8.1. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (záruka). Faktúra na tovar slúži zároveň ako záručný list.

8.2. Pri použitých veciach predávajúci nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.

8.3. Za vadu nie je možné považovať zmenu vlastnosti veci, ktorá vznikne v priebehu záručnej doby v dôsledku jej opotrebenia, mechanického poškodenia, nesprávneho používania, nedostatočnej alebo nevhodnej údržby, v dôsledku prirodzených zmien materiálu, z ktorého je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu.

8.4. Kupujúci je povinný skontrolovať dodaný tovar pri jeho prevzatí a reklamovať zjavné vady ihneď. Predávajúci za takéto vady nezodpovedá, ak kupujúci nevyužil možnosť vykonať prehliadku tovaru. Za zjavné vady sú považované vady zistiteľné pri preberaní tovaru a to najmä:

  1. a) rozdiel v množstve,
  2. b) dodanie iného tovaru
  3. c) znehodnotenie tovaru (zdeformovaný obal, poškodený obal a pod.)
  4. d) chýbajúce príslušenstvo tovaru.
  5. e) ďalšie zjavné vady tovaru (napríklad viditeľné poškodenie tovaru).

8.5. Zistené zjavné vady je zákazník povinný okamžite oznámiť predávajúcemu, ktorý  vykoná nápravu formou výmeny tovaru alebo vrátením kúpnej ceny.

8.6. Predávajúci nezodpovedá za vady,  ak:

  1. a) kupujúci spôsobil vadu tovaru sám alebo ktoré boli spôsobené neodbornou montážou tovaru
  2. b) kupujúci pred prevzatím tovaru o vade tovaru vedel, resp. bol na vadu výslovne a jasne upozornený a ak bola pre vadu – poskytnutá zľava z ceny tovaru,
  3. c) vady vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia tovaru spôsobeného bežným používaním, nesprávnym či nadmerným používaním,
  4. d) po prevzatí kupujúcim boli porušené ochranné plomby na tovare,
  5. e) boli vady spôsobené zásahom neoprávnenej osoby do tovaru alebo jeho súčastí,
  6. f) sa tovar reklamuje po uplynutí záručnej doby,  resp. lehoty, v rámci ktorej si má tovar uchovať svoje špecifické vlastnosti,
  7. g) vznikli v dôsledku živelnej katastrofy,
  8. h) boli spôsobené (úmyselným alebo neúmyselným) nesprávnym či nadmerným používaním tovaru, jeho nesprávnym ošetrovaním, nesprávnym servisom, nesprávnym použitím prídavných zariadení iných ako predpisuje výrobca,
  9. i) ide o vady a poškodenia spôsobené použitím iných komponentov než odporúčaných výrobcom alebo dodávateľom, ako aj opravou či modifikáciou tovaru inými osobami než autorizovanými výrobcom, dodávateľom, resp. predávajúcim,
  10. j) vzniknú na tovare po uplynutí doby životnosti.

8.7. Pri tovare predávanom za nižšiu cenu nezodpovedá predávajúci za chybu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.

8.8.  Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach: ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Záručná doba

9.1. Záručná doba pre Kupujúceho – spotrebiteľa je 24 mesiacov.

9.2. Ak ide o použitú vec, platí záručná doba uvedená na výrobku, jeho obale alebo návode na použitie, najmenej však 12 mesiacov.

9.3. Pri veciach, určených na to, aby sa užívali dlhšiu dobu, môže záručná doba presahovať 24 mesiacov.

9.4. Záručná doba začína plynúť od okamihu prevzatia tovaru kupujúcim.

9.5. Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe. Práva zo zodpovednosti za vady pri veciach, ktoré sa rýchlo kazia, sa musia uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe, inak práva zaniknú. Ak ide o použitú vec, zaniknú práva zo zodpovednosti za vady, ak neboli uplatnené do 24 mesiacov odo dňa prevzatia použitej veci kupujúcim alebo do doby, na ktorej sa predávajúci a kupujúci dohodnú podľa článku 9 ods. 9.2. týchto obchodných podmienok.

9.6 .Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového tovaru. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.

 

Reklamácia

10.1. Reklamácia musí byť kupujúcim uplatnená u predávajúceho a to buď listom doručeným na adresu sídla predávajúceho alebo elektronickou poštou doručenou na e-mailovú adresu elektronického obchodu predávajúceho eshopuniquekids@gmail.com. Spolu s oznámením o uplatnení reklamácie je potrebné na adresu sídla predávajúceho doručiť príslušný tovar a predložiť daňový doklad preukazujúci zakúpenie tovaru, záručný list, dokumentáciu k tovaru a všetky jeho časti (príslušenstvo) pre prípad výmeny. Kupujúci je povinný predložiť aj doklady o prípadných predchádzajúcich opravách súvisiacich so zárukou.

10.2. Oznámenie o uplatnení reklamácie musí obsahovať popis vady tovaru, spôsob akým sa vada prejavuje a kontaktné údaje kupujúceho (e-mail, telefónne číslo, kontaktnú adresu), za účelom vyrozumenia kupujúceho o spôsobe vybavenia reklamácie.

10.3. Predávajúci vydá kupujúcemu pri uplatnení reklamácie potvrdenie. Reklamácia bude môcť byť vybavená, ak sa vada vyskytla v záručnej dobe a v stanovenej dobe sa uplatnila u predávajúceho.

10.4. Vybavenie reklamácie  nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa  uplatnenia reklamácie. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.  Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

10.5. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia, bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Tým nie je dotknutá povinnosť predávajúceho podľa bodu 10.4 druhá veta.

10.6. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu  uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

10.7. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len k popisu vady uvedenej kupujúcim pri uplatnení reklamácie.

10.8. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti,  ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

10.9. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať a je spôsobená chybou predávajúceho a nie opotrebením alebo poškodením na strane kupujúceho, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť.  Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.  Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

10.10. Ak vec predávaná za nižšiu cenu alebo použitá vec má vadu, za ktorú predávajúci zodpovedá, má kupujúci namiesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu. Záručná doba sa vzťahuje aj na výrobky predávané vo výpredajoch alebo so zľavou. Pri veciach predávaných so zľavou predávajúci nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola zľava dojednaná.

10.11. V prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim alebo vrátenia tovaru, má kupujúci právo na náhradu poštovného len pri vrátení kompletnej objednávky. V prípade, že objednávka obsahuje viacero druhov tovaru a kupujúci reklamuje alebo vráti nižší počet druhov tovaru oproti objednávke, v takomto prípade nárok na náhradu poštovného nemá. 

Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na eshopuniquekids@gmail.com), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
 
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,  www.soi.sk alebo iná osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

 

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

Ochrana osobných údajov

11.1. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu udeľuje predávajúcemu v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „Zákon o ochrane osobných údajov“) svoj súhlas so spracovávaním svojich osobných údajov uvedených v objednávke, ako aj so spracovávaním iných ním poskytnutých údajov v objednávke nemajúcich charakter osobných údajov, a to na účely uzavretia, realizácie a plnenia kúpnej zmluvy uzatváranej medzi kupujúcim a predávajúcim podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok ako aj na účely ponúkania služieb a produktov predávajúceho, na účely kontaktovania a zasielania informácií predávajúcim kupujúcemu o činnosti predávajúceho, o usporadúvaných akciách predávajúceho, o ponúkaných výrobkoch, službách a iných aktivitách predávajúceho vrátane zasielania týchto informácií predávajúcim kupujúcemu aj elektronickými prostriedkami (najmä e-mail, SMS správy). Tento súhlas so spracovaním svojich údajov na účely uvedené v predchádzajúcej vete (vrátane kontaktovania kupujúceho predávajúcim a zasielania informácií predávajúcim kupujúcemu v zmysle predchádzajúcej vety) udeľuje kupujúci predávajúcemu na čas do odvolania tohto súhlasu kupujúcim.

11.2. Kupujúci má právo udelený súhlas kedykoľvek odvolať, a to zaslaním písomného oznámenia o odvolaní tohto súhlasu na e-mailovú adresu predávajúceho: eshopuniquekids@gmail.com

11.3. Kupujúci udeľuje súhlas dobrovoľne. Kupujúci prehlasuje, že údaje uvedené v objednávke sú pravdivé. Kupujúci má vo vzťahu ku svojím spracovávaným osobným údajom práva podľa ust. § 28, § 29 a súvisiacich ustanovení Zákona o ochrane osobných údajov.

11.4. Kupujúci taktiež berie na vedomie a dáva predávajúcemu súhlas, aby e-mailová adresa uvedená kupujúcim v objednávke alebo iným spôsobom poskytnutá kupujúcim predávajúcemu v súvislosti s nákupom tovarov predávajúceho kupujúcim, mohla byť využitá na účely priameho marketingu vlastných podobných tovarov a/alebo služieb predávajúceho v zmysle zákona č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách v platnom znení (ďalej len „Zákon o elektronických komunikáciách) (§ 62 Zákona o elektronických komunikáciách), t.j. na zasielanie obchodných oznámení predávajúceho s ponukou podobných tovarov a/alebo služieb predávajúceho v súlade so Zákonom o elektronických komunikáciách.

11.5. V prípade, ak si kupujúci (príjemca) takejto elektronickej pošty nepraje ďalšie zasielanie takýchto obchodných oznámení, je oprávnený jednoducho a bezplatne kedykoľvek odmietnuť takéto zasielanie obchodných oznámení, a to buď prejavením tohto svojho nesúhlasu odkliknutím na príslušnom mieste v obchodnom oznámení alebo zaslaním e-mailu obsahujúceho nesúhlas so zasielaním obchodných oznámení na e-mailovú adresu: eshopuniquekids@gmail.com

11.6. Informačnú povinnosť voči kupujúcemu podľa čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovávaním osobných údajov a o volnom pohybe týchto údajov a o zrušeniu smernice 95/46/ES (obecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „nariadenie GDPR“) súvisiace so spracovávaním osobných údajov kupujúcich pre účely plnenia kúpnej zmluvy, pre účely jednania o tejto zmluve a pre účely plnenia verejnoprávnych povinnosti predávajúceho plní predávajúci prostredníctvom zvláštneho dokumentu.

Záverečné ustanovenia

12.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou, ak je medzi oboma stranami vyslovene dohodnuté inak.

12.2. Zmluvné strany sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany. V prípade, ak je kúpna zmluva uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí mať písomnú formu.

12.3. Kúpna zmluva sa spravuje právnym poriadkom Slovenskej republiky.

12.4. Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil so znením obchodných podmienok, že s nimi súhlasí, a že si je vedomý skutočnosti, že obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi ním a predávajúcim.

12.5. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné odo dňa ich zverejnenia na internetovej stránke predávajúceho. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu uvedených všeobecných obchodných podmienok, pričom povinnosť oznámenia zmeny v týchto obchodných podmienkach je splnená zverejnením ich zmien na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

 

Poučenie spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa doručenia tovaru predávajúcemu.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením. Na tento účel môžete použiť tento vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy - FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY (vrátenie tovaru). Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak odovzdáte písomné oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy najneskôr posledný deň lehoty na poštovú prepravu alebo ak písomné oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy zašlete najneskôr v posledný deň  lehoty na e-mailovú adresu: eshopuniquekids@gmail.com

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, t.j. kúpnu cenu bez nákladov na doručenie tovaru k Vám. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Povinnosť písomného oznámenia zmeny VOP je splnená umiestnením na internetovej stránke obchodu.

Tieto VOP sú platné od 01.06.2018 a plne nahradzujú predchádzajúce VOP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť VOP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

V Piešťanoch, dňa 01.06.2018 

 

Novinky z nášho blogu

Ako vznikla nová kolekcia ?
19.03.2022
Ako vznikla nová kolekcia ?
Tvorba novej chlapčenskej kolekcie je niekedy náročnejšia ako sa môže na prvý pohľad zdať. čítať celé
Naši spokojní zákazníci
09.02.2022
Naši spokojní zákazníci
Naši spokojní zákazníci = naše recenzie. V UNIQUE kids nájdete slovenskú detskú módu už od narodenia až po veľkosť 146/152. čítať celé
Byť UNIQUE je super !
09.02.2022
Byť UNIQUE je super !
Pre našich stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú pravidelne sme si pripravili NOVINKU - VERNOSTNÝ PROGRAM. čítať celé
Kolekcia SMILE
09.02.2020
Kolekcia SMILE
Veselá a farebná kolekcia UNIQUE Smile, ktorá žiari farbami - tak ako detský svet.  čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Osobný odber

UNIQUE kids

Sládkovičova 43

921 01 Piešťany 

PO-PIA: 09:00 - 16:00

Kontakty
UNIQUE kids
Barbora
Barbora
(Po-Pia, 8-16 hod.)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk